حکمت رایانه (مایکروسافت ، رپو ، ایفورتک)

حکمت رایانه نماینده محصولات مایکروسافت ، رپو ،ایفورتک در استان اصفهان

حکمت رایانه (مایکروسافت ، رپو ، ایفورتک)

حکمت رایانه نماینده محصولات مایکروسافت ، رپو ،ایفورتک در استان اصفهان

نقد و بررسی Microsoft LifeCam Studio

Microsoft LifeCam Studio یک مدل ارتقا یافته از وِب کم LifeCam Cinema HD است، با کیفیت بالاتر و امکانات بهتر. ما با همراه باشید تا ببینید آیا این وب کم برای شما گزینه مناسبی است یا نه.

 

سخت افزار

تا آن جا که به دنیای وب کم ها مربوط می شود، Microsoft LfeCam Studio نمونه‌ای از یک محصول خوب و کامل است. فُرم این وب کم به مدل قبلی یعنی LifeCam HD 3000 بسیار شبیه است، اما برخی قسمت‌های پلاستیکی با فلز جایگزین شده و دو لبه کوچک هم در بالا و پایینِ وب کم تعبیه شده تا نورهای مزاحم از اطراف لنز داخل نشوند. همچنین پایه‌های وب کم نیز پیشرفت کرده‌اند و مثلا اگر بخواهید وب کم را روی مانیتور خود قرار دهید، پایه دوربین به خوبی روی سطح محکم و ثابت می‌شود. در نهایت لنز دوربین نیز تغییر کرده و تصاویر واضح‌تر و بهتری را ضبط می‌کند.

 
ادامه مطلب ...

نقد و بررسی کیبورد و موس وایرلس 8100 رپو

کیبورد و موس وایرلس Rapoo X8100 با تنظیمات مالتی مدیا

X8100 مدلی از دستگاه های ورودی شرکت رپو است که شامل یک ماوس و یک کیبورد میباشد،این محصول شرکت رپو از کیفیت فوق العاده بالایی برخوردار است و همچنین دارای فرکانس بالایی میباشد.

این محصول از طراحی شیک و خاصی برخوردار است که قطعا این زیبایی به میز کار شما منتقل خواهد شد،شما با استفاده از ماوس و کیبورد X8100 رپو هیچگاه احساس خستگی نخواهید کرد.

 
ادامه مطلب ...

اسپیکرهای بلوتوث ایفورتک

حکمت رایانه در سال 1382 در زمینه فروش قطعات و ارائه خدمات کامپپیوتری در ایران- اصفهان اغاز به کار کرد و اکنون با ارائه بهترین محصولات با بهترین کیفیت در خدمت مشتریان عزیز خواهد بود این مجموعه نماینده محصولاتی از قبیل مایکروسافت، ایفورتک، فراسو، ایسوس ، آنتی ویروس نود 32 کامیران در اصفهان میباشد و تمام تلاش خود را برای برطرف کردن نیاز و جلب رضایت مشتریان عزیز بکار گرفته است.

اسپیکر های بلوتوث ایفورتک به شرح زیر میباشد :

اسپیکر پرتابل BTS-01

BTS-01  اسپیکر بلوتوثی ای فورتک به عنوان یک پخش کننده موسیقی وبلندگوی قابل حمل (پرتابل) است که دارای طراحی بسیار شیک و زیبا به همراه صدایی بسیار با کیفیت بدون نویز و رسا است از ویژگی های آن :
اسپیکر بلوتوث : به صورت بی سیم به انواع گوشی موبایل – تبلت – لپ تاب – پخش کننده موسیقی و هر دستگاهی که دارای بلوتوث باشد وصل می شود  تا برد 10 متر می تواند پشتیبانی کند و نیز می توان به عنوان یک کارکیت نیز در اتومبیل مورد استفاده قرار بگیرد تا شما بدون نیاز به هندزفری درون ماشین بتوانید به تماسهای دریافتی خود پاسخ دهید

 
ادامه مطلب ...

نقد و بررسی کیبورد و موس وایرلس ارگونومیک مایکروسافت Microsoft sculpt ergonomic desktop

در علم ارگونومی اصطلاحی وجود دارد تحت عنوان "سندرُم مجرای مُچ دست" (Carpal Tunnel Syndrome) که شایع‌ترین نوع در اختلال محیطیِ عصب بدن می‌باشد. تا همین گذشته‌ی نه چندان دور تنها وزرای جنگ و تند نویس‌ها به چنین مشکلی مبتلا می‌شدند. اما امروزه دیگر هس کسی که یک موس و کیبورد در خانه و محل کار خود داشته باشد می‌تواند دچار چنین مسئله‌ای شود.

 
ادامه مطلب ...

نقد و بررسی کیبورد وایرلس k2600 رپو

Rapoo K2600 Wireless TouchPad Keyboard

کیبورد بی سیم رپو K2600 با طراحی زیبا، جمع و جور و به روز خود می تواند جایگزین مناسبی برای کیبورد های حجیم و سیمی گذشته شود که فضای زیادی را اشغال می کردند، و البته به کمک این طراحی می توانید آن را همراه خود داشته باشد و در هر جایی استفاده کنید. شروع به کار K2600 تنها از طریق دانگل USB بلوتوث می باشد به طوری که با اتصال این دانگل، با فرکانس ارتباط 2.4 گیگاهرتز، به لپ تاپ، رایانه شخصی، تلویزیون های هوشمند و حتی برخی گوشی ها و تبلت های هوشمند، می توان بدون نیاز به نصب نررم افزارها و درایور های اضافی، تا محدوده 10 متر، با آن کار کنید.

  ادامه مطلب ...