حکمت رایانه (مایکروسافت ، رپو ، ایفورتک)

حکمت رایانه نماینده محصولات مایکروسافت ، رپو ،ایفورتک در استان اصفهان

حکمت رایانه (مایکروسافت ، رپو ، ایفورتک)

حکمت رایانه نماینده محصولات مایکروسافت ، رپو ،ایفورتک در استان اصفهان

نقد و بررسی کیبورد و موس وایرلس 9300 رپو

کیبورد و ماوس رپو 9300 محصولی جدید از سری محصولات کیبورد و ماوس این شرکت است که به تازگی ارائه شده.کیبورد این محصول به لطف داشتن کلید های جزیره ای به شما در داشتن حس بهتر هنگام تایپ کمک میکند و شما میتوانید براحتی از آن استفاده کنید و لذت ببرید.طراحی این ماوس و کیبورد به صورت ارگونومیک میباشد به این ترتیب شما هیچوقت هنگام کار با این محصول خسته نخواهید شد.

 

  

ادامه مطلب ...

نقد و بررسی موس وایرلس 1850 مایکروسافت

 

مایکروسافت، شرکتی است که اغلب آن را به عنوان یک کمپانی نرم‌افزار-محور می‌شناسند، اما این شرکت در کنار توسعه‌ی نرم‌افزار، در بخش سخت‌افزار نیز فعال است و همه‌ساله دستگاه‌های متعددی را تولید کرده و روانه‌ی بازار می‌کند. یکی از این دستگاه‌ها، ماوس است، بیش از سه دهه از عرضه‌ی نخستین ماوس ردموندی‌ها می‌گذرد، اما این شرکت کماکان روند یاد شده را ادامه‌ می‌دهد.

1850، نام یکی از ماوس‌های بی‌سیم این شرکت است که قیمت مناسب و عملکرد قابل قبول آن می‌تواند، بسیاری را به خرید این دستگاه متقاعد کند.

مشخصات فنی

ابعاد: ۵۸.۱ در ۱۰۰ در ۳۸.۱ میلی‌متر

وزن: ۹۰ گرم

نوع ارتباط: بی‌سیم

رزولوشن: DPI ۱۰۰۰

بیشینه‌ی برد: ۵ متر

۳ کلید

برای خرید کالای فوق کلیک کنید

 
ادامه مطلب ...

بررسی کیبورد و ماوس گیمینگ A4TECH BLOODY Q1100

به تازگی شرکت ای فورتک محصول جدیدی را برای خانواده گیمرها روانه بازار کرده است که عنوان این محصول A4tech Bloody Q1100 keyboard and mouse نام دارد . قیمت کیبورد و ماوس گیمینگ در حدود 105 تا 120 هزار تومان می باشد که بستگی به نوع شرکت گارانتی کننده می تواند متغیر باشد . موس این محصولS2 نام داشته که با رزولوشن 3200 می تواند یک موس نیمه حرفه ای به حساب بیاید . از دیگر ویژگیهای S2  می توان به سوئیچینگ کلید موس با طول عمر بالا که در کلیک های طولانی فرسایش کمتری دارد ، عکس العمل کلیدها : کمتر 1 میلی ثانیه ، امکان تغییر رزولوشن بین 800 تا 3200 DPI اشاره کرد . صفحه کلید Q1100 دارای نور پس زمینه بوده که کاربر به راحتی می تواند آن را تغییر داده و از آن در زمان هایی که تاریکی اتاق ممکن است باعث کاهش دید کلیدها شود ، استفاده کرد .یکی دیگر از ویژگیهای این صفحه کلید طراحی ضد نفوذ آب Q1100 با مقاومت بالا تر و عمر بیشتر این در برابر سیالات خارجی می باشد.

 

ادامه مطلب ...

بررسی صفحه کلید گیمینگ RAPOO V500

شاید به محض نام بردن از تجهیزات مخصوص بازی، نام برندهایی از قبیل کولرمستر، ریزر و یا لاجیتک به ذهن شما خطور کند اما کمپانی Rapoo نیز، چندی است که دست به ساخت و تولید تجهیزات کامپیوتری زده است که در میان آنها تجهیزات مخصوص بازی نیز دیده می شود.

 

ادامه مطلب ...

نقد و بررسی هدست Microsoft LifeChat LX 2000

با روندی روز افزون در فراگیر شدنِ استفاده از نرم افزارهای چت با امکانات صوتی مانند "اسکایپ" (Skype)، بازار تجهیزات کامپیوتری نیز روز به روز با هدست‌های مخصوص چت اشباع می‌شود، هدست‌هایی که شعارشان پیش از هر چیز بر دو چیز استوار است: میکروفون قوی با صدای واضح، و طراحی راحت. هدست‌های کمپانی مایکروسافت سری LifeChat در چهار مدل عرضه می‌شود، که در میان ‌آن‌ها مدل LifeChat LX 2000 از همه پایین‌تر است. هدستی که امروز به آن می‌پردازیم قیمت بسیار مناسبی دارد و پیش از هر چیز این سوال در ذهن ما ایجاد خواهد شد که آیا مایکروسافت برای کاهش هزینه‌های طراحی و تولید این هدست، کیفیت را فدا کرده است؟


 


 

طراحی

اولین چیزی که هنگام استفاده از LifeChat LX 2000 نظر شما را جلب خواهد کرد،‌ طراحی آن است. باید گفت که طراحی هدست نسبت به قیمتی که دارد واقعا زیبا و شیک به نظر می‌رسد و اصلا ظاهر یک هدست ساده و ارزان قیمت را تداعی نمی‌کند. کمپانی مایکروسافت یک کیف همراه نیز برای آن عرضه کرده است که وقتی هدست را درون آن بگذارید، کملا جمع می‌شود و به خوبی درون کیفِ کوچکِ خود جای می‌گیرد. این هدست برای اتصال به سیستم از کابل mini Jack از نوع 3.5 میلی‌متری استفاده می‌کند، اما استفاده از پورت USB نیز پشتیبانی می‌کند.


    راحتی

در مورد راحتی استفاده از LifeChat LX 2000 باید گفت که عادت کردن به آن کمی زمان می‌برد. زمانی که آن را برای اولین بار روی سر خود قرار می‌دهید ممکن است کمی متفاوت‌تر از هدست‌های دیگر به نظر برسد. نکته این جاست که طبق هدفی که مایکروسافت داشته، هدست پیش از هر چیز باید بسیار سبک و ساده طراحی می‌شده است، هم‌چنین باید به گونه‌ای می‌بوده که به راحتی درون یک کیف جا شود. هدبند این هدست باریک و ساده است و مانند اغلب هدست‌های بازار در آن از هدبند بزرگ با پوشش پارچه‌ای یا چرمی حجیم استفاده نشده است. علت این امر این است که نوع استفاده از این هدست به کل متفاوت است، به طوری که وقتی آن را روی سر خود قرار می‌دهید، هدبند نه روی سر، بلکه پُشت سر و نزدیک به گردن شما قرار می‌گیرد. شک نکنید که با LifeChat LX 2000 راحت خواهید بود، فقط باید کمی به آن فرصت بدهید.

 

    عملکرد و کارایی

تا به این‌جا به طور خلاصه باید گفت که LifeChat LX 2000 زیبا و راحت، هرچند در طراحی کمی متفاوت است. اما عملکردش چگونه است؟ در این رینج قیمت البته که نباید انتظار معجزه داشته باشید، اما کیفیت صوتی LifeChat LX 2000 در این قیمت برای هدفی که دارد عالی است، آن هدف هم پیش از هرچیز "چت" کردن است. گوشی‌ها نیز به خوبی صدای طرف مقابل شما را هنگام صحبت کردن منتقل می‌کنند.

برای آزمایش کیفیت میکروفون، ما چند بار صدای خود را با آن ضبط کردیم. نتیجه‌ی آن صدایی است که به طرز شگفت انگیزی واضح و دقیق است. میکروفون از لحاظ طراحی فیزیکی نیز به گونه‌ای است که به خوبی جلوی دهان قرار می‌گیرد و صدا را بدون نویزهای اضافی دریافت می‌کند.

هرچند هدف اصلی در استفاده از lifeChat LX 2000 در درجه اول چت کردن است، اما با عملکرد آن را در پخش موسیقی و بازی‌های ویدئویی نیز آزمایش کردیم. درایورهای هدست از لحاظ قدرت "بِیس"  خفیف‌تر از هدست‌های سنگین و مخصوص موسیقی عمل می‌کنند. هم‌چنین صداهای رینج میانی و بالا نیز قدرت چنین هدست‌هایی را ندارند. این‌ها فاکتورهایی هستند که باید از یک هدست گران قیمت و قوی انتظار داشت، در نتیجه فقدان چنین کیفیتی را نمی‌توان برای lifeChat LX 2000 یک نقطه ضعف دانست.

 

نتیجه گیری

در نهایت، با توجه به قیمت بسیار منصافه‌ی این محصول، می‌توان گفت که مایکروسافت یک بار دیگر نشان داده که چطور می‌شود با بودجه محدود، محصولی کاملا قابل قبول و مطلوب ساخت. با وجود برخی مشکلات کوچک در راحتی هدست و قدرت صوتی، اگر به دنبال یک هدست سبک برای چت کردن هستید، LifeChat LX 2000 دقیقا همان چیزی است که نیاز دارید.

نکات مثبت

طراحی شیک و زیبا

کیفیت صوتی مطلوب

میکروفون خوب

قیمت بسیار مناسب

ایده آل برای چت

 

نکات منفی

برای گیم یا موسیقی چندان مناسب نیست